ska hitta, ska finna, ska tillbaka!

Nu har jag tittat på en massa thinspo och jag bara SKA dit igen, det finns inget annat sätt att lyckas i livet än att vara smal. Nu ska mina 9 kilo bort, så jag får börja på ny kula!

Kan andra, kan jag! Men just nu sitter jag med hyper ångest. Innan jag kikade på thinspo så åt jag 3 mackor, en stor kopp choklad och 1 portion mannagrynsgröt. Ja, det är så man äter efter läkare och ssk fått upp mig på 9 kilo till. Fy fan va äcklig jag känner mig!

Ja 3 mackor, 1 portion gröt och choklad är nog lika mycket som jag fick i mig på två veckor förut, om inte tre! Shit! Fan va äcklig jag känner mig. 

JÄVLA SJUKVÅRD! JAG är INTE SJUK! idioooooooter!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 

Kommentarer
Postat av: M

Det är bara att kämpa på.



Ta hand om dig :)

2009-03-06 @ 22:51:23
URL: http://imperceptible.blogg.se/ed

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0