som värst...

Jag mår bara skit just nu. Det känns som om allt är emot mig, sitter och gråter tills det inte finns några tårar kvar. Varenda jäkla dag är det på samma vis. Det är inte ett värdigt liv att ständigt sitta och gråta i sin ensamhet. Min kille tänker jag inte ens öppna mig för, vårat förhållande spricker bara mer och mer. Jag orkar inte göra något, jag vill inte göra något mer än att dö.

Men jag klarar inte ens av att ta livet av mig. En misslyckad person från början till slut. Varför finns det liv på jorden, det man gör är att dö i slutändan iaf. Alla tjatar på mig. Det känns som om jag kommer längre och längre ifrån mamma också efter det med skilsmässan mellan mina föräldrar och jag har ingen kontakt med pappa heller. Jag tror att mamma och jag kommer tappa den goda kontakten med, vi som har varit så tät fram tills nu. Men nu känns det som att hon också trycker ner mig.

Jag har även förlorat Ana, så det är alltså ingenting som går som det ska. Min status på livet just nu: okontrollerat.
Mina vänner ser mig alltid som stark person som har kontroll på livet. Men i min ensamhet sitter jag och gråter som ett otröstligt barn.

Jag hade trott att skriva ner detta skulle få mig att må lite bättre, men det är snarare ett bevis på att mitt liv är misslyckat. VARFÖR LEVA?














Kommentarer
Postat av: Docka

Kramar från dethär hållet i alla fall! Det att du inte "klarar av" att ta livet av dig är ett bevis på att du är stark!

2009-01-12 @ 10:58:33
URL: http://sugarweregoingdown.blogg.se/docka
Postat av: M

Ibland känns livet riktigt jäkla pissigt och när man inte tror att det kan bli sämre blir det ofta det. men man måste komma ihåg är att ingenting varar för alltid. efter regn kommer solsken som det så fint heter. det gäller att kämpa på, ta en dag i taget och innan man vet ordet av det så känns det plötsligt lite bättre. det gäller bara att hålla ut genom stormen.

styrkekramar!

2009-01-13 @ 15:23:46
URL: http://imperceptible.blogg.se/ed

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0