nu sitter jag här igen

Ja det är fortfarande inte någon förändring sen sista gången jag skrev. Allt är upp och ner vänt och jag har bara en önskan: att vilja dö.

Dom här dagarna har jag inte gjort så mycket, gått mellan soffan, sängen och gett katterna mat lite då och då. Jag verkligen hatar mitt liv just nu, en >>pissråtta<<. Det är verkligen fint att folk trampar på en som redan ligger. Jag pratade med mamma idag, eftersom jag kom ihåg att jag ska besiktiga bilen på tisdag. Så hon har tyvärr lappen med med tiden. 

Jag ringde henne om tiden de på tisdag och som svar fick jag: "Hur ska jag kunna veta de, jag har inte lappen här och jag sa vilken tid det var förut när vi pratade. Fan vad slarvig du är, du måste börja skriva upp saker och ting så att du inte glömmer. Du får börja ta ansvar för ditt liv och stå på egna fötter". 

SNÄLLT mamma, tack för hjälpen. När hon behöver ha hjälp med sin bil kommer hon allt som ett skott, eftersom hon aldrig i hela sitt liv behövt fylla på luft i däcken. Så nu när hon behöver ha luft i ena däcket så kommer hon till mig. Men jag ska minsan klara allt själv. Det är inte så konstigt att jag blivit den personen jag blivit.

Ana är fortfarande på rymmen, hon har övergått till något jag inte ens vet själv. Först äter jag när jag vaknar, vaknade vid 4 i morse, och äter frukost för att sen vid lunch försöka få ana tillbaka, och sen på kvällen sitter ajg där igen med en gaffel i munnen. Vad de klassas som vet jag inte. Men så mycket vet jag att det inte är likt mig. 


Nu känns det som att jag sitter här alldeles egotrippad och baar skrier om mig och mitt liv, men jag vet att det är många andra som är i samma tjocka äckliga gröt. Men det känns som om man är ensammast i världen och försöker ensam kämpa mot alla inkräktare som vill bestämma över andra..........


Nog med babbel och tycka-synd-om-sig-själv nöt.
Nu ska jag ta mig en sobril och försöka slappna av. Klockan är inte ens 19.30, men jag orkar inte med detta längre, det är bättre att försöka sova någon timme och hoppas på en vädning på livet snart ska komma. Men det gör den väll aldrig......

Bädda ner mig i sängen och hitta tröst hos nallen, nu när min idiotiska sambo är på vift











Kommentarer
Postat av: Free PSN Codes

Free PSN Codes to your gain!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0