När man tror sig ha en riktig vän...

Hela denhär dagen är skit! Fick veta av min s.k. pojkvän att han har varit otrogen med min allra bästa vän, som jag trodde hon va. Hur fan kan man ligga med sin kompis pojkvän? Framför allt hur kan man vara otrogen och fortfarande ha kvar samvetet?

Otrohet är bland det värsta jag vet. Jag som trode detta förhållande va ganska skapligt.
Han säger att han ångrar sig och skulle vilja att klockan drogs tillbaka. Men hallå, han skulle inte ens tänka sig tanken! Va fan! Allt känns som om det är förstört.
Han tror att alla problem löser sig me lite blommor på bordet. Jippi. Han i ett nötskal.
Dessutom hade han beställt en tröja åt mig som kom idag. MEN hur fan kan han beställa en medium? Ser jag så tjock ut? Dessutom borde han vet vilken storlek jag har på kläderna, va fan! Mer engagerad är han inte i mig än så.

De va inte precis det jag behövde just nu, känns som om allt är förstört... hur ska jag nu göra???


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0