fet gris

Känner mig baar som en stor fet gris som inte är värd att leva. Jag har bara druckigt ett par koppar kaffe idag, men mina kinder är så uppsvullna och magen ska vi inte tala om!
Mamma frågar nästan varje gång jag träffar henne om jag gått ner mer i vikt. Naturligtvis ljuger jag och säger att jagt inte vägt mig på länge eller så säger jag att jag gått upp ett par kilo.

Jag är sån usel människa som ljuger mamma rakt upp i ansiktet. Vad har hon gjort för att förtjäna detta? Jag är så självisk som det bara går, jag tänker inte alls på att hon skulle bli alldeles förstörd om jag skulle läggas in på behandling igen. Jag vägde iof 10 kilo mindre när jag hamnade på behandling förra gången, så jag har några kilo på mig och sen gäller det att försöka dölja det ännu mer än förra gånen. Då jag inte lyckades alls.

Jag förstår överhuvudtaget inte varför dom engagerar sig i mig, jag som inte trivs när jag äter. Dom kan ta nångon annan som är i större behov av vård än mig. Jag mår bara prima, förutom nu när jag är så uppblåst av 2 koppar kaffe, hur kommer det sig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0