börjar undra...

Jag hade spelat in ett tv program igår som hette något med bantardrömmen eller liknande. Hur som helst handlade det om en 16 årig pojke som hade dödlig fetma och satte in ett band runt magsäcken. Innan operationen så sa läkaren som genomförde det att med operationen går man ner 45 kilo och kan uppnå mer viktminskning än så. Och om han inte genomförde operationen kunde han inte gå ner mer än 10 kilo.

Men det är ju bara struntprat. Om man har viljan och motiovation så kan man visst gå ner mer än 10 kilo. Så jag fattar inte vad den pladdrande läkaren pratade om. Det är ju jättemånga som klarar av att gå ner 10 kilo. Ibland börjar jag undra hur vissa tänker. Det låter bara så sjukt att man kan säga något sånt.

Man kan visst gå ner mer än 10 kilo utan operation, så de så!

Kommentarer
Postat av: M

Vilken skitläkare! ja, det är ju en jättelögn att man inte kan gå ner mer än 10 kilo... vad trött jag blir. suck..

aja, bra med folk som har kritiskt tänkande :)

2009-01-06 @ 21:34:34
URL: http://imperceptible.blogg.se/ed
Postat av: Kalea

Klart man kan, själv har jag som mest gått ner över 35 kg och höll den vikten i nästan fem år.

Gillar din blogg, okej om jag länkar till den?

2009-01-16 @ 21:30:09
URL: http://babydollsuicide.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0