fundera, funderar & funderat + särbo

Ja de är just nu ännu mer kaos i min tillvaro, mer än det någonsin har varit!
Jag har funderat över om jag är värd någon blogg överhuvudtaget, eftersom jag knappt är här och skriver något då mår som sämst kan jag inte ens gå in på min blogg och läsa vad jag tidigare har skrivit. Att jag nu mår så dåligt och vill bara vara där jag va för ½ år sen.

Men nu har jag kommit till en punt där jag har bestämt mig för att ha kvar denna och gå in oftare och skriva några rader. Fast det bara är goja.


Jag ser fram emot dokumentären idag på 3 an som handlar om anorexi. Jag hoppas detta program kommer ge mig en ny kick och start på livet (ytterligare en gång) Jag ska tom spela in det tror jag, så om det är något vettigt så ska jag spara och titta på när livet suger som värst.

Ja som rubriken lyder så tog jag och sparka ut lögnhalsen. Så det har varit ett kaos. Jag älskar honom samtidigt som jag hatar honom. Han står ivägen för mig och mina banor i livet. Vi har bestämt att vi ett tag ska leva på olika håll och ta en paus från vårat förhållande och se om problemet rätar ut sig. Men det tror jag knappast. 

Jag har träffat en tjej som har ungefär lika värderingar på livet som mig. Dessutom tror jag hon också vill hålla en strikt diet, precis som mig. Fast hon tycks lyckas bättre. Hon är söt och det kanske kan vara vändningen på min tillvaro.... 

..vem vet, vem vet...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0