Alldeles seg..

Från det att jag vaknade idag har jag haft sprängande huvudvärk, känner mig skakig, har ont i magen, mår illa och samtidigt skithungrig. Jag har tagit 3 treo som inte tycks hjälpa ett skit och druckigt 4 koppar kaffe. Jag kan verkligen inte äta när jag är såhär hungrig och illamående. Vilket iof är bra. Men tänk om huvudet ville ge med sig nångång, va skönt det hade varit!

Jag har alltså inte motionerat något idag men däremot så har jag städat hela huset, passa på att tvätta två maskiner. Och nu när jag sitter här och äntligen lugnat ner mig lite för idag så känner jag huvudvärken mer än någonsin! Fy så illa! Undrar om jag börjar få feber med?!? Har inte jag något immunförsvar överhuvudtaget kan man undra?? 

Va fan ska jag göra????

  





Kommentarer
Postat av: Saandy

hoppas du mår bättre nu ! <3

2010-04-04 @ 11:00:09
URL: http://zerokampen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0