Tillbaks igen ~nya krafter~!

Nya tag, nya mål och mår för tillfälligt bättre än jag gjort på mycket länge!

Jag har varit borta en längre tid, jag skäms väldigt mycket för att jag inte har orkat engagera mig på alla proana sidor jag vanligtvis brukar besöka dagligen. Det har varit en längre tid just nu som jag har mått dåligt, mina föräldrar har precis skilt sig och allt har bara varit en katastrof   

Jag har bett pappa dra åt helvete, eftersom han bara ljuger så fort han öppnar munnen. Vilket svin han är! Jag fyllde 23 år igår med, men tro inte att han kosta på ett sms för att säga grattis ens. Hans dotter fyller år och kan inte ens säga ett ord! Fast jag bad han faktiskt dra åt helvete och det va ju de jag ville med. Så tacksam ska jag väll vara för att han för en gång skull lyssnar på det man säger hmm.


Skäms verkligen, jag har varit borta så länge och det känns som jag har svikit hela proana världen! Jag känner mig inte delaktig längre på forumen, men det ska det bli ändring på nu...

Kommentarer
Postat av: monica

När jag fyllde 30 kom inte min pappa ihåg det, så jag förstår hur förbannad besviken och ledsen du kände dig...

Kram

2008-10-31 @ 00:17:47
URL: http://paradisemonica.weebly.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0