Vart är ana?

Jag har nu helt och hållet tappat ana, vilket är sällan att jag gör. Men det är ju förståss inte helt konstigt att jag tappat henne då jag känner mig tvingad till frukost varje dag jag jobbar inte nog med det komenterar mamma dom dagarna jag är ledig eller jobbar kväll.

Jag verkligen, verkligen LÄNGTAR tills jag är klar med praktiken, julen är över och januari börjar. Nytt år=nya tag=fasta då alla släktmiddagar är över.

Jag önskar att all mat skulle upphöra, att det inte skulle finnas kalorier kvar att ta in i munnen.. Men det är ju som sagt bara en dröm...

<---Ett önskemål hur min tallrik skulle se ut varje dag.. slippa slösa pengar, äta och diska!

Kommentarer
Postat av: Demonic

Ja, det känns riktigt skönt att äntligen kommit igång igen. Haha, just nu ser min tallrik ut sådär. Wonderful. =)



Säg att du äter frukost hemma istället. Typ att du gillar gröt mest och det finns inte sär eller whatever.



Jag tror att du kan göra det också!!



Stay Strong

2008-11-26 @ 22:18:09
URL: http://skinnyfied.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0