Utringd

Igår ringde bemanningen och fick jobba natt på ett ställe som jag inte satt min fot på, ännu mindre viste jag inte ens vart det låg. Men bemanningen sa att dom hade kris, så det var baar att packa ihop sitt pick och pack sätta sig i bilen och åka iväg. 

Jag tog med mig en varmakoppen klar grönsakssoppa som inte innehåller så mycket kalorier. Man kan ju alltid ha varmakoppen hemma då det är så lätt att säga att man inte han göra ordning något att äta och var inte ens förberedd på att man ska jobba inatt. Jättebra undanflykt *L* 

Så vi åt vid 03.00 inatt och då lyckades jag stå med rygge emot dom två andra som jobbade att jag hällde i ca 2 dl vatten men bara ½ varmakoppen pulvret. På så sätt blev det ännu mindre kalorier än vad jag hade räknat med. Dessutom drack jag 3 koppar kaffe, jag vet att 3 koppar kaffe lät mycket men jag var så trött och hoppades vakna till lite. 

Nu i sena eftermiddagen/början av kvällen gjorde mamma ordning kyckling, nudlar wookgrönsaker. Jag åt mer än beräknat pga att jag såg mammas blick. Nu funderar jag på när hon ska komenera min kropp och min mat, hon har gjort det förut så nu känner jag att det bara är en tidsfråga. 
Funderar på att köpa hem något med ganska mycket fett och ta fram när hon är hemma och ska fika eller något. Jag kan ju alltid smussla undan den under bordet utan att hon märker något. Då måste hennes misstankar försvinna.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0