Tjockare och tjockare...

...för varje dag. Snart rullar jag fram. I helgen ska jag bo hos mig själv, så då blir det en tung helg med mycket motion, svett och tårar. Gäller att passa på medans man kan motionera. Jag har även planerat en fasta i helgen får endast inta vatten, kaffe och te. Jag har redan ätit mat så det räcker för en månad.

Dessa kläder man får låna på praktikplatsen ser man ut som en rymdvarelse i alldeles förkorta byxor. Jag praktiserar på sjukhus, så det är vit blus med ett färgat streck på blusen. Byxorna får jag ha skärp i och benen är på tok för korta, när jag står så slutar byxbenen vid fotknölen, när jag sitter åker dom upp lite mer än halvvägs till knäna så man ser mina tjocka håriga ben.
Det kommer praktikplatsen få ett minus för då dom inte har köäder så det passar till alla.





På tok förkorta byxor ----->








 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0