Snart är denhär veckan slut

I början av veckan gick det ganska skapligt. I måndags så höll jag igång en hel dag. Jag städade, tvättade fönster, bytte gardiner, diska och baka till mitt "kalas"., jag höll på från klockan 6.00-21.00. Sen var jag slut i hela kroppen, men nöjd att få arbeta lite och känna att jag gjort nytta samtidigt som de brände lite kalorier.

Men sen på onsdagen började det tyvärr spåra ur, då mina släktingar kom för att fira mig att jag fyllt 23. Då blev det ju en massa kakor, bullar och glass, och så ställde jag mig på step up brädan på kvällen då det var alldeles för mörk för att ta en promenad.

På torsdagen blev jag tyvärr förkyld, och jag motionerar och utför inte så mycket pfysiska aktiviteter då jag är sjuk eftersom det kan förvärra sjukdomsförloppet. Det är bättre att försöka bli lite friskare och lägga motionen åt sidan ett tag. På fredagen kännde jag mig mycket bättre, då jag inte åt så mycket och så träna jag faktiskt på step upbrädan i 50 minuter. Men sen spårade det ur ännu mer när det kom till igår, lördag. Tok förkyld som jag va gick inte att träna, men jag blev bjuden på restaurang och åt onyttigheter eftersom det inte fanns så mycket annat på den restaurangen och välja på. Och idag, söndag, åkte vi till mormor och åt stek och äppelpaj med vaniljvisp.

Hade "tappat" rösten imorse då jag knappt fick fram något ljud men det är lite bättre nu. Men inte så bra att jag kan träna och försöka göra mig av med lite kalorier. Så det känns verkligen hopplöst, och imorgon är det vägning *suck* det kommer nog inte bli sånt bra resultat *himlar med ögonen*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0