skapligt..

Det känns rätt så ok iaf. Jag har ju fått i mig lite kalorier idag, men jag har gjort 200 situps och lika många rygglyft, som jag kallar det (vet inte vad det heter, men tror det heter så). Jag har faktiskt gått ner 1 kilo, så nu har jag "bara" 3 kilo kvar så väge jag lika mycket som jag gjorde innan jag började min praktik. Det känns som en liten lättnad.

Annars sitter jaf dagarna lång och spanar in hästannonser, om jag hittar något snygg hannoverenare och lägga energi på. Varje dag som går så blir jag mer och mer taggad igen med tanke på att skaffa en ny häst. Jag ångrar fruktansvärt mycket att jag sålde mina gamla, men jag hade samtidigt mycket med skolan.
*suck* längtar tills jag blir ägare av en häst med kapacitet igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0