Orolig

Idag har det gått toppen med motion, jag har kört slut på mig fullständigt, eftersom jag vet att det komemr att bli sparsamt med motion i 4 veckor. TYVÄRR.

Jag ska flytta till mamma och bo hos henne i 4 veckor pga att jag ska praktisera på ett ställe som ligger närmare henne än vad det gör för mig. På så sätt sparar ajg både tid och bensinpengar. Men det blir STORA problem med motion + maten. Alla mina rutiner vad gäller motion och mat spricker.

Jag hoppas att jag inte går upp nå i vikt, att jag kan försöka smyga så pass mycket utan att det märks. Sen får jag åka hem och kolla posten med jämna mellanrum och passa på att motionera då. Några situps borde jag kunna klämma in fast hon är hemma.

Och sen har jag ju vågen  som jag måste smyga in i någon väska. Jag kan ju inte visa att jag har med mig egen våg till henne. Mamma har bara en digital våg, och jag föredrar dom gamla hederliga vågarna då jag har fått för mig att dom väger mer exakt än vad en digital gör.
Mammas digitala våg väger inte lika från ena sekunden till den andra. Om jag kliver upp två gånger på hennes våg visar den två helt olika vikter. Så jag är lite skeptisk mot dom.

Jag får försöka göra det bästa av situationen i 4 veckor, får se det som en liten semester från all motion..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0