Nu sitter jag här..

igen och funderar på hur jag ska kunna ta mig igenom denhär dagen. Förkylningen och svedan i halsen har inte gått över ännu. Så då blir det ju knappast någon träning idag heller. Tyvärr så kan jag ju inte tacka nej till restaurangen idag, även fast jag vill. Men man måste ju vara artig, dom måste ju ha något som inte är alltför fett och mycket kalorier i.

Jag vaknade redan klockan 6.00 av en konstig anledning, Kunde inte somna om så jag ska fortsätta teckna klart min kompis tatuering som hon ska göra i december. Hon vill ha en ledsen Ior på ena armen, men jag får inte riktigt till hans uttryck, tycker han ser lite finurlig ut. Men det ska nog inte vara helt omöjligt att få honom ledsen *L* 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0