Känns skapligt!

Imorse skrev jag upp veckans vikt. Jag låg på - 1 kg, vilket jag inte alls va ett dugg nöjd med. Jag jade hoppats på minst ½ kilo till. Men jag får vara glad att jag gått ner 1 kilo, det hade ju kunnat stått stilla med. Dessutom så har jag ju haft "kalas" veckan som varit och så har jag blivit bjuden på mat två gånger i helgen, så det är inte så konstigt att jag inte gått ner något mer. Åkte dessutom på en förkylning och en kraftig sveda i halsen vilket gör att jag fortfarande inte kan träna något. Jag vill ju som sagt inte förvärra sjukdomstillståndet med det.

När jag kom hem idag så ställde jag mig på vågen igen, jag har varit så hungrig hela dagen men stått emot frästelsen ändå :) Så nu visade vågen ½ kilo mindre än imorse. Visserligen bara vätske vikt ½ kilo, men ändå. Jag blir ju så peppad av att det gav ½ kilo till minus idag så då vill jag ju bara fortsätta *L*

Jag får springa av mig några kalorier inatt och hoppas på att det larmar mycket. Allt för att kalorier ska försvinna..
Dessutom blev jag överlycklig när ajg prata med mamma i telefon! Hon hade pratat med sin chef på natten och hon sa att jag får jobba i jul, annars brukar det gå genom bemanningen. Men nu fick hon välja själv vilken dom skulle ta in, JIPPI! MIN jul är räddad=)

Det blir även mycket jobb i jul och nyår desto mindre fet mat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0