Känns bra

Imorse runt 10 tiden körde jag med min step up bräda i 20 minuter och klockan 13 träffade jag en kompis och vi gick i ca 45 minuter och prata. Sen gick jag och la mig ett par timmar eftersom jag ska jobba inatt.

När jag vaknade stog jag på min step up bräda i 20 minuter igen, så jag har fått rätt ok motion idag måste jag säga. Sen åt jag grönsaker i ugn med keldas ostsås ovanpå och lite peppar. Det är 480 kalorier i en förpackning, så jag har fått i mig ca 90 kalorier idag har jag räknat ut. Men då har jag inte räknat med dom 3 halstabletterna jag absolut skulle smälla i mig imorse utan vidare *suck*. Men det kan ju inte vara så mycket kalorier i 3 sockerfria halstabletter. 

Nä nu har jag inte tid med detta längre, jag måste åka iväg till jobbet, så jag får springa mer inatt och hoppas på att jag förbränner lite mer kalorier *L*  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0