inte som planerat..

Inatt hade jag planerat att dricka en kopp kaffe och en kopp te. Te drack jag och allt gick bra till klockan 5 på morgonen, 1 timme före vi ronda. Då började min mage kurra och kurra, så frågade min jobbarkompis om jag va hungrig. Jo, jag kunde ju inte sitta kvar och säga att jag inte va hungrig eftersom det hördes ganska mycket.

Då bredde jag tyvärr en macka, så det blev inte som planerat. Jag sov bara till 12.30, då kolla jag på ett program jag spelat in, samtidigt som jag träna 20 minuter på step upbrädan. Det får räcka för idag. Efter det vilade jag i två timmar, och nu sitter jag här och undrar hur jag ska klara av en natt till. Jag är så trött! 

Men imorgon när jag kommer hem klockan 7 på morgonen, DÅ ska jag sova....... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0