Ingen bra start på dagen

Idag vaknade jag med sprängande huvudvärk och skakningar klockan 5 på morgonen, nu 2½ timme senare sitter jag fortfarande med samma huvudvärk men inte lika mycket skakningar. Domhär dagarna är inge vidare trevliga, speciellt inte om man ska börja på en ny praktikplats och komma första dagen med sprängande huvudvärk.

Men min kropp ska inte få vinna, jag är starkare än min kropp. Jag vet att jag har kontrollen! Så min kropp kommer inte att vinna. Ska ut på en promenad på 45 minuter, innan jag åker och lämnar katterna hos mamma. Då har jag fått lite motion iaf. Trotts min huvudvärk + mina skakningar.

Det är många gånger som jag funderar på, när jag mår så dåligt eller har sprängande huvudvärk, om detta är värt besväret. Men jag har alltid kommit fram till samma sak, det är självklart att det är värt besväret. Ana är mitt liv, om jag inte hade ana, vad skulle jag då leva för? Vad tomt det skulle bli i mitt liv. Det är ju min peronlighet, och en personlighet brukar man inte ändra på bara sådär huxflux.  

Nu ska jag komma igenom denna dag som planerat, och bara jag kämpar lite så går det bra.










Kommentarer
Postat av: Ari

På sätt och vis önskar jag att vi alla kunda hitta friskare personligheter... men så länge vi inte klarar det tycker jag att ana är bättre än att lägga sig ner och dö.



Har precis ätit frukost. Lättfil plus fibrex.

2008-11-18 @ 09:19:00
URL: http://villblimindre.blogg.se/
Postat av: Demonic

Ja, du kan vinna över kroppen. Starkt att du klarar av att motionera, det kan inte jag. Får jävla blocdsockerfall grande. :(



Stay Strong

2008-11-18 @ 18:21:34
URL: http://skinnyfied.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0