Idag..

Innan jag åkte till mamma och åt middag, innan dess ställde jag mig på step upbrädan i 20 minuter och blev rejält svettig! Efter det tog jag en promenad på 50 minuter. Det var uppehåll när jag började gå, men sen efter 10 minuter började det regna. Det var en åpossetiv inverkan på mig då jag ökade farten! När jag kom hem känndes det i mina lår, så skönt det känndes!

Sen åkte jag då till mamma och åt fett fett fett, mammas kusin var också där.

Så jag kände mig fetare än någonsin tidigare, så när jag kom hem så ställde jag mig ytterligare 20 minuter på min step upbräda och blev genomsvettig då med. Så träningen har gått bra idag, men maten mindre bra.
Samtidigt är det bra för fettförbränningen att man äter lite fetare mat ibland, så jag hoppas det har en positiv inverkan på mig där, det märker jag imorgon när jag ställer mig på vågen. Jag hoppas verkligen att maten inte förstörde min vikt... det är ju som sakt vägning på måndag... 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0