Det var det..

Det var en jobbig söndag med förrätt, huvudrätt, dessert, kaffe + 7 sorters kakor och till sista men inte minst en budapest bakelse.

Det var inte lite fett. Efter huvudrätten gick jag på toaletten och kräktes upp rätt så mycket av maten jag åt. Sen viste jag ju inte att det skulle bli dessert, med andra ord Pannakotta som det finns 1 liter grädde i en portion, Jippi!
Jag kunde ju inte gå och på toaleten igen, det skulle se lite knas ut, så jag skyllde på att hunden måste gå ut och kräktes en bit in i skogen.

Och så blev det ju så småningom kaffe och 7 sortes kakor + budapestbakelse. Så när ajg kom hem gick jag ut ett tag och sen ställde jag mig på step up brädan.

Idag har jag bara tränat 20 minuter, men det komemr att bli lite mer. Så gjorde jag grönsaker i ugn med keldas ostsås över. Ostsåsen ligger på 8 % och det är 480 kalorier i en förpackning. Så det blev inte så mycket kalorier. Jag vet inte riktigt hur många jag åt, men inte kan det ha varit mycket inte.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0