Andra dagen på praktikplatsen..

Fan, kändes som om jag blev tvingad till att äta frukost idag. Dom komenterade och undrade varför jag inte åt något till frukost. "För att orka med hela dagen så måste man äta, frukost är dagens viktigaste måltid" Men hallå, hur dum i skallen får man bli egentligen.

Det är väll ändå jag som känner till min kropp, och vet hur den fungerar. Hur många kalorier är det inte i en fralla då, förutom frallan hur mycket kalorier hade jag inte i pålägg?                                                                                                                  
 <------ Om det ska fortsätta såhär i 4 veckor är detta snart jag


Inte nog med frukost i 4 veckor, på köpet blir det mat varje dag. Och så har jag knappt någon chans att ut och gå/jogga eller annan motion mer än situps när mamma är hemma.

Nu när jag har ätit frukost idag känner jag mig också mycket, mycket hungrigare än vad jag brukar. Varför är det så?
Det kanske är bra för ämnesomsättningen i kroppen?


Hur som helst ska jag försöka hålla den vikten jag har nu i 4 veckor, men hur jag ska lyckas med de har jag ingen aning om...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0