Upprörd!

Jag hade googlat på några sidor på för proana. Och så kika jag in på en blogg. Hon skrev att hela idén om att pro ana skulle vara någon livsstil. Hon såg hellre att de är en sjukdom. Och så hade hon varit inne på en annan blogg som hade bloggat om sin pro ana och skrivit en komentar i sin blogg vad hon tyckte om det.


Sen hade hon sökt lite mer, vad jag förstått och kommit in på ett forum för proana i något forum där och sett vad folk har skrivit. Och sen hade människan satt ut en länk till sidan. Alltså fatta hur många ungdomar som kan gå in och läsa vad som står, och sen göra lika dant själva. Dom flästa som är pro ana försöker ju "dölja" sina sidor så mycket som möjligt, just för att unga som inte redan är involverad i de ska få tag på material om anorexia och eventuellt testa själv. Så jag blev så upprörd när hon hade skrivit ut länken på sin blogg. Och dessutom fattar jag inte heller. Hon skrev "av en ren slump hamnade jag igen på sånna sidor när jag var och googla", jag menar hur hamnar man av en ren slump på sådanna sidor om man inte söker på anorexia eller anamia? De är något jag inte kan förstå *arg*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0