om jag inte..

Om jag inte ställt mig på den dumma vågen idag hade allt varit perfekt. Jag va så glad sen igår. Trotts att vi åt så bortsåg jag från min ångest av maten och skratta och hade roligt ändå.

Jag köpte nya prydnadskuddar som jag har satt på kuddfodralen jag gick av mina föräldrar när dom va i Thailand. Dom va riktigt snygga. Som alla vet är det ganska dyrt att föytta hemmifrån, så nu har jag bott själv i snart 3 år. Och så köpte jag ny kaffebryggare i närheten av Ikea. När jag flyttade fick de bli en billig kaffebryggare för 150 kronor på ÖB, bara för att ha något att börja med. Så nu köpte jag en ny för 350. Sen på Ikea blev de 6 nya tallrikar och djuptallrikar, så ska jag slänga dom fula bruna tallrikarna jag har haft hittils. Och sen köpte jag nå doftande blad som jag hällde i en genomskinlig vad, så snyggt de blev! Och så blev de lite andra struntsaker jag säkert har användning av någon gång.
Så de va lyckad! Allt va perfekt!

Tills jag kom hem och klev på den dumma vågen. *suck*
Varför ska jag jämt ha sånna skuldkänslor till mat?

7 år med anorexia, som senare övergick till proana...

..något jag inte ens önskar att min värsta fiende..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0