Lite stolt över mig själv!

Nu känner jag mig faktiskt lite stolt över mig själv

Jag som hatar allt vad träning heter och innebär gick faktiskt 40 + 40 minuter idag + att jag hoppa hopprep i 15 minuter sammanlagt. ag tror att min kropp mådde bra av de och jag borde tänka över om jag ska gå minst 40 minuter varje dag. Speciellt nu när jag har satt upp en målvikt till nyår, att väga 16 kilo mindre. Det innebär ju att jag måste gå ner 0.6 kilo i veckan. 16 kilo till nyår kanske inte är realistiskt? Även om jag nu inte går ner domhär 16 kilona så kommer jag nog ändå vara glad om jag ger allt vad jag har den tiden som är kvar. Fast jag inte lyckas kanske, så har jag iaf försökt. Och det är ju ändå huvudsaken


Kommentarer
Postat av: jayne

Japp---att göra sitt bästa...att försöka oavsett antal kilo.

Lycka till

2008-07-22 @ 23:40:18
URL: http://jayne.blogg.se/
Postat av: Flower

Tack!

2008-07-24 @ 20:39:01
URL: http://foranamia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0