...det bara fortsätter...

Idag va pappa hos mig och skulle lägga klart golvet. Stackarn hade sån otur att han sågade i en spik och sågen slant på andra handen så jag fick skjutsa in honom till jourmottagningen och där fick han sy 5 stygn

Sen skjutsa jag hem honom och mina föräldrar kom med förslaget "vi kan äta ute idag". *suck* Om det fortsätter såhär kommer jag ju bara trava upp i vikt igen ju. Jag som är van att hålla mig kring 100 kalorier om dagen. Hur fan ska detta sluta Kommer ju sluta med att jag ser ut som en sprängd luftballong som rullar fram på vägarna

Det blev en kebabbpizza med vitlöksås. Jag var mätt redan efter 1/5 del. Men fick sitta och tvinga i mig lite mer. Till slut gav jag upp och hade ätit nästan halva pizzan. Allt för att slippa tjatet från föräldrarna igen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0