usch vilken morgon!

Vaknade imorse av att mobilen ringde. Jag orkade inte svara så jag lät det bara ringa på. Kännde att jag hade jätte ont i huvet och en biverkning av de mådde jag illa.
Jag vet att det beror på att jag inte äter speciellt mycket, men min kropp SKA inte vinna. Det roligaste med att jag har ont i huvet eller bli aå hungrig att jag mår illa är att jag kämpar ännu mer då. Jag blir så taggad och får en kick av de att jag kan kontrollera mitt intag ännu mer. Samtidigt som det inte alls är roligt att må dåligt så är det bra för min del. 

Jag vägde mig imorse mina 4 kilo, som jag drog på mig när jag började praktiken, är äntligen borta! Nu är jag tillbaka igen, känner mig mer motiverad än någonsin. Jag kommer klara av det och jag SKA KLARA AV DET!








 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0