Skit också!

Imorse när jag klev upp visade vågen ½ kilo mindre än igår kväll. Nu har jag precis vägt mig igen och vågen visar + ½ kilo. Vad trött jag blir på att pendla upp och ner hela tiden. Det beror ju självklart på att jag fått i mig lite vätska och ytterst lite mat under dagen, men hallå ½ kilo är rätt mycket tycker jag.

Känner mig just nu som en boll, kan rulla fram som jag inte gjort nå annat i hela mitt liv.
Dessutom kom mamma med förslaget att hon skulle bjuda mig på julbord eftersom jag går ut min utbldning till jul. Alltså julbord, tycker det är bortkastade pengar. Bortkastade pengar på mig.

SHIT!  Vad ska jag göra? Här är mamma snäll och ska bjuda mig på julbord, och så kommer jag som en bortskämd snorunge och blir inte ett dugg glad. Nästan arg. Jag känner mig så taskig mot henne, men Ana är så starkt.
Suck, vad ska jag ta mig till?

300 spänn är mycket bortkastad på julbord åt mig, jag som knappt får ihop till en tallrik på ett julbord för 25 kr, och då är de MYCKET mat gämnfört mot vad jag i normala fall brukar få i mig....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0