motivation?1?

Vart har min vilja att fortsätta kämpa tagit vägen? Vart är min motiovation? Idag har det faktiskt blivit mycket på matfronten. Först frukost vid 9.30 på praktikplatsen, sen lunch 12.30 och efter det fika med tårta och kakor och efter alla måltider har jag sprungit till toaletten och spytt..

Undrar om dom börjar få misstankar på praktikplatsen. Har flera år av ana börja övergå till mia? HJÄLP! Jag har 4 dagar kvar på praktikplatsen, 4 dagar! Det är ingenting, men hur mycket fett finns det inte där! Jag vill verklign inte pula i mig något imorgon, men det är inte så enkelt när folk står som hökar över mig..

Vart är mitt ana?





Kommentarer
Postat av: scary

Hoppas du hittar din motivation igen! Den har ju funnits där tidigare, så då borde du kunna hitta den igen. :)

Tack för ditt stöd i min blogg.

kram

2008-12-07 @ 04:08:47
URL: http://thinsparkle.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0