Livet kan dra åt helvete!

Det går skit just nu. Jag äter som en gris, motionerar inte så mycket som jag skulle behöva. Står still i vikt och så har vi alla traditioner som också är åt helvete.

Nu har det gått ½ år sen jag pratade med pappa. Men det börjar kännas nu när det går mot jul och alla våra traditioner vi brukar ha. Mamma och jag försöker ju göra det vi brukar innan jul och så, men det är inte samma sak som förr. Sitter just nu och lyssnar på pappas låt som han tycker är så fin, O helga natt med Tommy Körberg. Samtidigt som jag kikar på kort och mins alla stunder vi hade tillsammans. Med tårar i ögonen.

Önskar att allt va som vanligt, innan dom skildes. Samtidigt som jag inte gör det. Vi slipper alla bekymmer med polisen och att han inte super sig full som en åsna på midsommar. Fast han tycks ha glömt bort mig helt och hållet, då han har en ny familj och bryr sig inte om ett skit hur jag mår. Hade han gjort det så hade han hört av sig, utan undanflykter.
Om han mot all förmodan skulle kontakta mig igen, då får jag ta ställning om jag överhuvudtaget vill ha kontakt med honom igen. Allt efter han har gjort mot mig. 

Jag hatar jul! De är en mörk helg....

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0