Kunde det ha blivit värre?

Jag lyckades tyvärr inte begå självmord på sättet jag hade planerat. Istället hittade mamma mig och ringde efter ambulans och åkte till akuten på självaste julafton. Verkligen spännande att fira jul på sjukhuset. Men jag slapp ju all julmat, så lite possetivt förde det med sig.

Nu är jag hemma igen, efter att dom skrivit ut andidepressiva medel, insomningstabletter + en passa annat. Vården i dagens läge är ju inge vidare. Och så sj'lvklart ska jag fortsätta prata hos min psykolog. Så kommer livet fortsätta som vanligt, med sjukskrivning som följd.


Nyår börjar närma sig, vilken fin start jag kommer få på det nya året. Börjar med att äta en massa tabletter och sjukskrivning. Hur kommer år 2009 fortsätta?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ta kontakt med någon. Vem som helst.

2008-12-29 @ 00:48:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0