Helt slut!

Nu är det fjärde dagen på min fasta, och jag känner att jag är helt slut i kroppen. Gick en promenad på 50 minuter och nu sitter jag här med ett glas vatten och känner att jag bara vill sova. Jag har ignen energi i kroppen och tänker på mat hela tiden. Sitter just nu och tuggar ett tuggimmi, så de hjälper lite iaf.

Men jag har ju bestämt mig att jag inte ska äta förräns på torsdag då de är nå jäkla fika med tårta, Sen är det ju julbord på lördag som mamma ska bjuda på. Så då får jag mat så det räcker. Men ibland känner jag att jag bara vill ge upp, speciellt när man känner att energin i kroppen är slut. Orkar liksom inte ens gå i 10 minuter förräns jag börjar flåsa och bara vill sätta mig ner och somna. Nu är det jobbigt, men min kropp ska inte få som den vill..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0