fortfarande...

Sen igår morse har jag haft ont i huvudet till och från. Jag har ätit en varma koppen och lite grönsaker gjorda i ugn, och naturligtvis har jag pimplat i mig huvudvärkstabletter. Men det vägrar ge sig, min kropp har bestämt sig för att jag ska ha ont i huvudet, så de hjälper inte vad man än gör..

Imorse vägde jag mig och hade gått ner ½ kilo till, jag vägde mig även när jag kom hem från praktiken och vågen visade fortfarande ½ kilo mindre trotts att jag pimplat en JÄKLA massa vatten. Det känns bra!

Nu ska jag unna mig ½ dl varm glögg i sällskap med mamma..

Kommentarer
Postat av: woodenfairy

Duktig du är!



Kram

2008-12-04 @ 02:56:32
URL: http://woodenfairy.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0