Fastan börjar..

Från och med idag har jag tänkt fasta till den 20 december. Tyvärr så vet jag redan att en dag spricker, på torsdag, då jag vet att det kommer bli tårta. TYVÄRR.
Den 20 december har mamma beställt julbord och ska bjuda mig *gah* så det är bäst att fasta tills dess och hoppas man går ner något som man sedan ska fylla med fett, hemska tanke!


Hittils har det blivit ½ glas vatten. Och så har jag gjort 20 minuters övning på step up brädan, 100 situps och 100 rygglyft.
Har planerat 20 minuter yttligare på step up brädan, 100 rygglyft och 100 situps igen. Jag hade även planerat in en promenad, men jag är hos mamma just nu och det snöar och är inte nå bra stigar här i närheten som jag kan gå på. Fast plumsa i snö hade ju varit en bra motion. Men då kommer min lata sida in...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0