Ana is back

Nu äntligen känner jag att ana i mig är tillbaka! Det är andra dagen på min fasteperiod och än så länge går allt super!

Lite vatten igår och så fortsätter det idag med.  Hittils har det blivit 20 minuter på step up brädan, 100 situps och 100 rygglyft. Sen skotta jag jättemycket snö så jag blev helt slut, så lite motion och träning harjag fått idag. Jag är riktigt nöjd.

Från imorse så har jag gått ner ½ kilo, fast de är ju bara vattenvikt. Men ändå, ½ kilo är ½ kilo *L*
Undrar om jag kan gå ner ytterligare ½ kilo tills måndag då jag har min vägningsdag som jag skriver upp vecka för vecka. Man kan ju alltid drömma *s*.

Det känns som att ana svek mig under några veckor och funderade på om ana skulle övergå till mia. Men det känns som att jag är tillbaka igen med mitt tänkande och motivation + motion..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0