Allt är förjävligt!

Tårarna bara sprutar ut och det är ingen som lyssnar. Men varför ska man lyssna på mig? En pladdrande anorexia gås som inte hår något här på jorden att göra.
Det känns så tomt inom mig, jag har inget att hämta. Dessutom klarar jag inte ens av att fasta dom dagarna jag sa. Jag bara ljuger för mig själv.

Ibland undrar jag varför jag bara inte tar livet av mig, det är ju så lätt när man är motiverad. Men då kommer mitt dåliga samvete där igen, mamma kommer ju bli helt knäckt *suck*. Det känns som om jag bara lever för 3 saker: mamma, tjäna ihop pengar så jag får tak över huvudet och strävan efter att ha kvar ana i mitt liv.

Vem vill vara kompis med en som har anorexia och dessutom självmordstankar? Absolut ingen








 

Kommentarer
Postat av: Anonym

usch. det skär i hjärtat på mig när jag läser om människor, som du, som har självmordstankar. får du ordentlig hjälp? sök all hjälp du kan få för att bli frisk och kunna se hur underbart det är att få ha ett liv. fokusera på saker du mår bra av och kämpa!!

ge aldrig upp. ingenting är så hemskt att det inte kan bli bättre. kämpa! det är du värd!!

2009-01-12 @ 17:15:01
Postat av: Alina

Himla bra blogg!! :)

2009-01-12 @ 17:16:37
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0