Allt så jätteilla!

Här försöker man kämpa sig ner i vikt och de tar flera flera veckor innan de syns resultat. Och den där jäkla pizzan jag åt igår förstörde ALLT

En enda maträtt förstör hoppet, suget och viljan att fortsätta. ½ kilo i vikt har jag ökat tack vare äckelmaten. Jag ska jobba inatt, så jag hoppas veckligen jag kan springa av mig dendär halvan.

Men inte nog med det så är jag bjuden på mat imorgon klockan 13 hos mina föräldrar. Dessutom kommer morfar och Kerstin dit. *suck* ännu mer mat och naturligtvis efträtt. Har redan gått upp ett halvt kilo denna vacka, men de räckte tydligen inte. Vad har jag gjort för att förtjäna detta

Det är vägning på tisdag med. Inte kommer jag kunna banta bort dom kilona som jag gått upp denna vecka. Alltså hur roligt är det att ha viktökning i sitt diagram på kalorier.nu ? Det har aldrig hänt förr och jag trodde att det ALDRIG skulle hända. Hur ska jag kunna hitta min vilja tillbaka efter denna vecka


Kommentarer
Postat av: Anonym

vet hur de känns :S men tänk posetivt

2008-08-01 @ 20:13:50
URL: http://mylifeee.blogg.se/
Postat av: foranamia

Jo, kanske måste göra de.. får ta nya tag imorgon L

2008-08-02 @ 20:44:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0