Super trött

Inte nog med att jag städa 7 timmar igår, idag klippte jag gräsmatta och häcken som tog lite tid i denna jäkla värme. Jag och mina föräldrar åkte och tog ett dopp sen, de va så skönt i vattnet! Efter de *suckar* åkte vi och åt mat. Dit vi va hade dom naturligtvis ingen sallad eller kyckling. Istället hade dom fisk, som jag inte äter, fläskfilé med nån sås och feta strips eller, det som jag åt, tex mex tallrik (taco). Trodde jag skulle gå upp två kilo, men gick bara upp 0.5 kilo. Så de va inte så farligt. Jag ska väga mig imorgon när jag vaknar för att se om jag gått ner dedär 0.5 kilona, jag hoppas iaf de.

När jag kom hem 20.30 gick jag ut i ca 1 timme, så jag borde ha brännt bort några kalorier av maten. Och nu är jag faktikt helt slut så jag ska se om de finns något roligt på tv´n.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0