Fy fan va idiotiskt av mig!

Har precis pulat i mig 3 kokta korvar och 2 mackor + ett glas funlight. Dessutom va brödet vitt, vitt av allting! Fy vilken ångest jag sitter med just nu. Varför är jag jämt så glupsk. Det har ju gått så bra hittils i 2 veckor, och så ska de börja jävlas med att pula in mat i min feta mage, alltså jag fattar inte.


Dessutom imorgon ska jag på ikea imorgon, med mina föräldrar. Där ska dom bjuda på mat *suck* Ännu mer skuldkänslor imorgon. Varför ska jag alltid vara så jäkla dum i huvet? En hel jäkla helg förstörd, anar att jag går upp ett par kilo efter denna jäkla skithelg


Ett fett jäkla liv!


Kommentarer
Postat av: Matilda

ha en trevlig kväll :)

2008-07-12 @ 20:26:06
URL: http://enidrottandeflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0