Att de alltid ska strula..

Jag har haft problem med internet både i söndags och igår. Som tur är funkar de nu. Jag menar, det är inte lätt att vara från ana mia sidorna. Dessutom är det ju alltid lite krongligt och gå in på dessa sidor om man skulle ha tillgång till en annans dator. Visst man kan klicka på "rensa tidigare" men då kommer ju dom undra varför man har rensat alla internetlänkar i rullgardinen. Och hur ska man kunna förklara en sådan sak?

Hur som helst funkar det nu iaf, och en jäkla tur de! Det har gått toppen denna vecka, -3 kilo! Inte dåligt de. Har nått mitt delmål, så nu har jag satt upp ett datum för ett delmål till. Jag hade goda marginaler för mitt delmål jag nått idag

Jag har lärt mig en läxa för någera år sen, att sätta upp delmål på kort tid där man kanske inte når blir allt förstört. Därför är det både bättre och roligare att sätta upp ett datum där man tror sig kunna nå. Då får jag samtidigt en kick att vilja fortsätta när jag ser att jag klarar de med goda marginaler


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0